Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2009

sos για τον Χάρη!!!Χαρίζεται


Ο ΑΔΕΣΠΟΤΟΣ ΧΑΡΗΣ -ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΚΥΨΕΛΗΣ- ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ!
Ο ΑΓΑΘΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΙΚΟΤΑΤΟΣ ΣΚΥΛΑΚΟΣ ΜΟΛΙΣ 8 ΜΗΝΩΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΑΠΟ ΦΟΛΕΣ! ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΚΥΨΕΛΗΣ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΔΕΚΑΔΕΣ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΘΕΙ ΝΕΚΡΑ ΑΠΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΡΙΧΝΟΥΝ ΥΠΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΑ ΠΑΡΤΕΡΙΑ. Ο ΓΛΥΚΟΣ ΧΑΡΗΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΑΜΕΡΙΜΝΟΣ. ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΦΙΛΟΖΩΟΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟΝ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΝ ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΝ. ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙ! ΣΩΣΤΕ ΤΟΝ! ΤΗΛ. 6944731673
MHN TON ΑΦΗΣΕΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ ΣΤΑ ΘΥΜΑΤΑ!

5 σχόλια:

Skouliki είπε...

καλησπερα ..

εκτος απο τα βλογκς εχω και φορουμ

πες μου αν θα ηθελες να το αναρτησω εκει μηπως κανουμε κατι?

Skouliki είπε...

απο οτι βλεπω ασχολησε με τα ζωακια ..μπραβο σου

επειδη ειμαιευαισθητη σε αυτα θα μπορουσαμε με την αδεια σου να δημοσιευονται και εκει στο φορουμ αυτα ...ειναι τοσο ασχημο να μην εχουν στεγη

irini είπε...

καλησπερα!!!

Σε ευχαριστω πολυ.
Ειναι πολυ καλη η ιδεα σου και οπουδηποτε γινεται δημοσιευση αυξανονται και οι πιθανοτητες να βρει εστω και ενα αδεσποτακι σπιτι.
Φυσικα και μπορεις να τα βαλεις στο φορουμ σου, και αν θες πες μου ποιο ειναι το φορουμ αυτο ωστε να τις βαζω κατευθειαν εγω τις αγγελιες να μην μπαινεις και συ σε αυτη την διαδικασια.
Ευχαριστω και παλι

Skouliki είπε...

http://eisaitrela.forumotion.com/index.htm

ειμαι εγω admin εκει

θα χαρω να μπεις στην παρεα μας

αμα μπεις δες στην ενοτητα
OFF TOPIC ΘΕΜΑΤΑ-ΓΕΝΙΚΑ
υπαρχει ενα θεμα με τιτλο
ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ

irini είπε...

Okkk!!!
Tha kanw eggrafi.
Tha ta leme kai apo kei loipon :)