Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2008

ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ το Μπισκοτάκι, γατάκι - τιγράκι 2 μηνών



Είμαι ένα γατάκι (αρσενικό) 2 μηνών περίπου. Ένα βράδυ, εκεί που έψαχνα στο δρόμο για φαγητό ξαφνικά φρέναρε ένα αυτοκίνητο μπροστά μου. Κατέβηκε μια κοπέλα και όταν με είδε έτσι μικρό σκέφτηκε ότι δε θα τα καταφέρω μόνος μου σε ένα δρόμο με τόσα αυτοκίνητα και με πήρε μαζί της. Ήμουν πολύ φοβισμένος και πεινασμένος. Τώρα όμως ήδη νιώθω καλύτερα, τρώω ξηρά τροφή ή κονσέρβα και γουργουρίζω δυνατά! Στο σπίτι όπου φιλοξενούμαι μένουν ήδη πολλές γάτες και σκυλιά και έτσι η φίλη μου δεν μπορεί να με κρατήσει. Όπως βλέπετε είμαι ένας καστανός ραβδωτός τίγρης (σε μινιατούρα) με μεγάλα μάτια, απαλό τρίχωμα και κατάμαυρες πατουσίτσες.


1. Είμαι εμβολιασμένος
2.
Εκπαιδευμένος να λερώνω μόνο στην αμμολεκάνη μου

3. Αποπαρασιτωμένος
τηλ. 693 63 26 948 ή 697 28 91 530

Δεν υπάρχουν σχόλια: