Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2008

ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΠΛΑΣΜΑ:ΤΟ ΜΗΤΣΑΚΙ,θηλυκό ημίαιμο λυκάκι,8 μηνών

Γεια σας,ειμαι το μητσακι και πηρα το ονομα μου απ τα<υπεροχα πλασματα>.

Ειμαι 8 μηνων, κοριτσι πια ,και ψαχνω να βρω οικογενεια να... υιοθετησω!Προικα μου ειναι ο γλυκος μου χαρακτηρας και η απολυτη αφοσιωση μου σ οσους μ αγαπουν.Εμαθα ευκολα να μην ενοχλω, να μη λερωνω το χωρο μου,και ενοειται οτι εμβολιαστηκα και στειρωθηκα.Ζυγιζω 19 κιλα και ειμαι μαυρη ημιαιμη λυκοσκυλινα με λιγο καφε στα ποδαρακια,μια κουκλα με τα ολα μου!

Στη φωτογραφια βεβαια δεν ειμαι και στα καλυτερα μου αφου οτι με ειχε ανακαλυψει η μαμα μου μαζι με τα αλλα 5 αδερφια μου πεταμενα σε μια ερημια στην αυλιδα,πολυ φρικη τι να σας τα λεω...Κανω εκκληση στα φιλοζωα αισθηματα σας, βαλτε ενα αδεσποτο σαν κι εμενα στη ζωη σας και δεν θα χασετε!!!

Θα σας το επιβεβαιωσει και η..μαμα μου αν της τηλεφωνησετε στο 6972404773.Εννοειται οτι ειμαι μια πρωτευουσιανα τωρα και δεν θελουμε να φυγω μακρυα απ την αθηνα ε αντε και στη Ναυπακτο μιας και η μαμα παει καπου καπου εκει!(μη ξεχναμε και τις ριζες μας ετσι?)

Δεν υπάρχουν σχόλια: