Τετάρτη 6 Μαΐου 2009

χαρίζεται ο Μπόμπος ο Θ-Ε - Ο -Σ στην Θεσ/κη




Γεια σας! Είμαι ο Μπόμπος!!!
Είμαι ένας σκυλάκος που με παράτησαν μόλις πριν από 3 ημέρες έξω από ένα πετ σοπ! Η Βίκυ που με μάζεψε, ρώτησε εκεί γύρω μήπως με έψαχνε κάποιος, αλλά της είπαν ότι λίγες ώρες νωρίτερα, η οικογένειά μου ρωτούσε εδώ και εκεί αν με ήθελε κανένας, και μετά με άφησαν και έφυγαν... Εγώ, επειδή είχαν περάσει λίγες ώρες μόνο, πίστευα ότι πήγαν κάπου και θα γυρνούσαν πίσω να με πάρουν! Πώς γίνεται να με άφησαν;;; Είμαι ήδη 7-8 μηνών, από κουτάβι ήμουν μαζί τους!!! Μήπως επειδή ζυγίζω 10 -12 κιλά; Αφού δε θα μεγαλώσω άλλο είπαν οι γιατροί... Λέτε να τους έπεφτα μεγάλος; Μήπως φταίει που είμαι παιχνιδιάρης και φιλικός με όλους; Μήπως ότι δείχνω έντονα πόσο αναζητώ την ανθρώπινη παρουσία; Και αφού πρόσεχα! Δεν καταλαβαίνω... Ούτε μέσα στο σπίτι δε λερώνω, και στο αυτοκίνητο μπαίνω εύκολα (στην αρχή μου αρέσει να το εξερευνώ, και μετά με νανουρίζει και κοιμάμαι...), ξέρω και από βόλτα με λουράκι, είμαι φιλικός με όλα τα σκυλάκια, χαρούμενος και πολύ χαδιάρης, ιδανικός για διαμέρισμα από ό,τι λένε τα κορίτσια... Δεν καταλαβαίνω...

Με θέλει μήπως κάποιος από εσάς; Η Βίκυ που με πήρε, με πήγε σε μία πανσιόν λέει, είχε και άλλα σκυλάκια εκεί, αλλά με φόβισαν λίγο... Και το κλουβάκι... από το σπίτι και την αγκαλιά των φίλων μου στο κλουβάκι... Κοιτούσα τη Βίκυ με βλέμμα που ξέρω ότι την έλιωσε, μου είπε ότι πρώτη φορά στεναχωρέθηκε τόσο που άφησε σκυλάκι σε πανσιόν... ενώ ήμουν πολύ χαρούμενος, μόλις μπήκα στο κλουβί άλλαξε η όψη μου και μαράζωσα.

Με θέλει μήπως κάποιος από εσάς;

Τηλ. 6972 097399,
email:argiro_ a@yahoo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: