Τρίτη 21 Απριλίου 2009

ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ ΜΙΚΡΟΣΩΜΗ ΣΚΥΛΙΤΣΑ,ΣΤΥΛ ΓΚΡΙΦΟΝ,Η AYIONA


βρέθηκα χαμένη σε άθλια κατάσταση, το μικρό μόλις 4 κιλά σωματάκι μου καταταλαιπωρημένο απο τις κακουχίες...βρήκα αγάπη, ζεστασιά και φαγητό και εμπιστεύθηκα ξανά παρόλο που τα δοντάκια μου κάποιος μου τα έβγαλε κακόβουλα...οι εξετάσεις μου ευτυχώς ειναι άριστες, έτσι κι εγώ εσπευσμένα αυριο πάω για στείρωση, γιατί η προσωρινή μαμά μου έχει άλλα 2 αρσενικά σκυλάκια που με κυνηγάνε και η ζωή της είναι κόλαση τις τελευταίες μέρες...σάς παρακαλώ όποιος μπορεί να βοηθήσει οικονομικώς στα έξοδα ..αποκατάστασης μου (χειρουργείο) γιατί η "μαμά" μου δυσκολεύεται....εγώ θα περιμένω ...εφόσον αναρρώσω τον συνοδοιπόρο μου στην υπόλοιπη ζωή μου!!!
για να μάθετε για εμένα, τηλεφωνήστε

697 651 64 52 Δέσποινα

Δεν υπάρχουν σχόλια: