Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2009

ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ ΓΑΤΑΚΙ,Η ΣΑΝΣΥ


Η Σάνσυ, η Εβένινη Βασίλισσα
Είμαι η Σάνσυ, η Εβένινη Βασίλισσα, μια ενήλικη γατούλα, τρυφερή και αγαπησιάρα... Ξεχωρίζω για την ομορφιά μου, την ευγένεια μου, τους καλούς μου τρόπους και την αρχοντιά μου. Είμαι πολύ χαδιάρα και γουργουριστή, συναισθηματική και αγαπησιάρα. Το βασίλειο μου γκρεμίστηκε όταν "έφυγε" η μαμά μου, η μόνη που είχα στον κόσμο... Για τρεις μέρες έμεινα χωρίς φαγητό και νερό, εγκλωβισμένη σε ένα σκοτεινό σπίτι, ολομόναχη... Μένω σε μια αποθηκούλα και περιμένω πώς και πώς το καινούργιο μου σπίτι και τους ανθρώπους που θα λατρέψω για μια ζωή. Είμαι υγιής, εμβολιασμένη και στειρωμένη. Υϊοθετήστε με, γιατί δεν υπάρχει πιο γλυκειά, κοινωνική, χαδιάρα και γουργουριστή γατούλα! Θα ζούμε μαζί σαν βασιλιάδες!

Τα ενηλικα γατακια δενονται μοναδικα και παθιασμενα μαζι σας πολλες φορες πιο πολυ απο τα μικρα


ΑΤΗΕNSCATGROUP
ΓατοΟμάδα Αθήνας
www.athenscatgroup.webs.com
6932640982( 20:00-23.00)

Δεν υπάρχουν σχόλια: